Service in garantie si post-garantie

Este important de mentionat faptul ca Savana Comteh, prin Departamentul de Garantii si Service, autorizat de Sennheiser in Romania cu multi ani in urma, este autorizata sa execute reparatii atat in garantie cat si in post-garantie la toate produsele Sennheiser.
Tot prin acest departament se pot comanda orice componente si accesorii continute in catalogul de piese de schimb Sennheiser.

Conditii de Garantie

Descarca Formularul de depunere in Service

Produsele comercializate de Savana Comteh sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura si certificat de garantie.
Produsul original Sennheiser pe care l-ati cumparat are o garantie de 24 luni. Perioada de garantie incepe la data cumpararii si este valabila numai pentru produsele folosite de primul cumparator (posesor al unei facturi de la un Partener autorizat Sennheiser, imputernicit sa vanda produse din brandul Sennheiser).

Va rugam sa pastrati factura/bonul cu care ati cumparat produsul si certificatul de garantie, ca dovada de cumparare din reteaua de distributie autorizata Sennheiser. Daca nu prezentati dovada de cumparare, care va fi verificata in cadrul Departamentului de Garantii si Service, reparatiile ce se impun se vor face contra cost, numai dupa primirea acceptului dvs.

Dovada cumpararii trebuie sa aiba data cumpararii, numele produsului si precizarea Partenerului autorizat Sennheiser care a vandut produsul.

Vom satisface obligatiile noastre legate de garantie, reparand orice defect de fabricatie sau material gratuit in perioada de garantie, schimband componente individuale sau intregul produs. Toate partile defecte schimbate de la un produs vor deveni proprietatea Sennheiser Electronic GmbH Co. KG.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii la Departamentul de Garantii si Service pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Urmatoarele cazuri NU sunt acoperite de garantie:

  • defecte minore sau abateri de calitate ale unui produs care nu afecteaza caracteristicile produsului in sine sau scopul pentru care a fost produs
  • orice accesoriu livrat odata cu produsul
  • acumulatorii reincarcabili si bateriile (aceste produse au o durata scurta de folosire, lungimea timpului depinzand de frecventa cu care sunt folosite)
  • defecte rezultate din folosirea improprie (erori de operare, defecte mecanice, operarea cu un voltaj incorect)
  • garantia presupune folosirea corecta a produsului in conditiile date si respectarea instructiunilor de folosire
  • defecte rezultate din folosirea gresita care duc la uzura
  • orice modificare a produsului Sennheiser facuta de dumneavoastra sau de altcineva daca Sennheiser nu v-a dat acordul in scris asupra naturii modificarii
  • defecte de care cumparatorul si-a dat seama in momentul cumpararii si le-a acceptat
  • garantia devine nula daca produsul este desfacut de persoane neautorizate sau reparat in centre neautorizate

Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu OG 21/1992 si HG 394/1995
Drepturile consumatorului sunt in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 si OG 21/1992 in vigoare la data cumpararii produsului.

Daca doriti sa revendicati drepturile de garantie, va rugam sa ne anuntati completand formularul:
Contact Departament Garantii si Service.
Dupa primirea acceptului, expediati la adresa de mai jos urmatoarele:

  • Produsul impreuna cu accesoriile
  • Certificatul de Garantie in original
  • Copie dupa Factura sau Bon
  • Formularul de depunere in service completat (click aici pentru descarcarea formularului)

SAVANA COMTEH srl

Departament Garantii si Service

Soseaua Pipera Nr. 31-33, Bl. 4B, Sc. 3, Etaj 3, interfon 38, Sector 1, 014253 Bucuresti

Tel: 021-232.91.67 ; 021-232.97.20 ; 031-401.34.95

Mobil: 0744-635.240 ; 0745-186.141

Mail: service@savana.ro ; tehnic@savana.ro

Web: www.savana.ro ; www.sennheiser.com


Clientul suporta costurile si riscul transportului la si de la unitatea de service. Pentru a evita orice deteriorari in timpul transportului va rugam sa folositi ambalajul original daca este posibil.

Trimiterea se va face prin serviciu de curierat rapid, de preferat acelasi prin care s-a livrat produsul comandat.
Nu ridicam colete de la Posta Romana.